Julen närmar sig

Vilket anas i omgivande människors sista minuten julklappsångest, kommande julavslutningar och julbord. Idag på högskolan är det dags för pedagogens julavslutning för såväl lärare som studenter. Depom (festföreningen) anvsvarar för julpyssel så jag och andra Depomare kommer sitta där och pyssla med den som känner sig manad.

Förresten så var det overallinvigning i lördags och ordförandebyte. Linus tog över orförandeposten från Frida och utsåg mig till vice. Skoj!

Nu sitter jag och plitar på projektarbetet som vår grupp vill försöka bli mer eller mindre klara med innan jul. Vi ska träffas imorgon kl. 11 och ha varsitt korrigerat utkast av det vi skrivit ihop hitills. Sedan var tanken att vi skulle lämna det till vår handledare och få lite tips på fredag men det verkar som att handledningen blir inställd. Inte bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill bara att du ska veta att du missa inget ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback