2008 går mot sitt slut

Julen har varit mysig och tillbringats tillsammans med familj och vänner. Juldagsfesten hos Johanna och dRickard var fantastiskt rolig som vanligt. Bildbevis för detta finns att finna på Facebook. Nedan kommer en ofantligt tjusig bild på mig som jag lånat från världens bästa Johanna *fnissar*



Ingen kommentar *asgarv* Fast ni som känner mig är väl iofs inte direkt förvånade. Annandagen testade jag och Fred Karlskogas indiska matställe. Kyckling Vindaloon var precis så extrastark som menyn antydde. Det var mat som brände två gånger *flinar* Sedan gick vi på bio och såg träbocken Keanu Reeves som stelbent alien, en roll som var som gjuten för honom, i  filmen "The day the earth stood still". Kvällen avslutades med en spontan spelkväll hemma hos Ellie och Jouni. Jag nöjde mig med ett och ett halvt glas vin men merparten av sällskapet festade långt in på nästa dag. Jag var lagom nöjd när Mike klev in och hämtade dragspelet kl. 7 på morgonen när vi försökte sova. Hursomhelst en mycket lyckad kväll. Dagen efter var vi kommenderade hem till Ellies föräldrar där det blev barhäng (jag ÄLSKAR deras bar) och Svempa serverade sina special GT. Mums.

Vi hann även med att hälsa på mormor och morfar i Örebro, äta hemma hos mor och far samt mingla med syster + familj innan det var dags för hemfärd i söndags. 

Imorgon blir det en lugn nyårsafton med middag hemma hos Nina i hennes nya lägenhet tillsammans med en bekant från El Stockholmo. Skönt. Jag tycker att nyår är aningen överskattat och har en tendens att spåra ur och bli tråkigt. Förra året hemma hos Mia och Pär var lyckat men vi kunde inte stanna kvar i Karlskoga över nyår dessvärre.

Nu ska jag sluta dravla. Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha! Ja den bilden är verkligen helt underbar och den känns så EVA helt enkelt :) puss gumman och gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback