Tidig födelsedagspresent

Fredrik är som jag och har svårt att vänta med att ge bort saker. Det innebär att jag idag fick mina födelsedagspresenter: nya hörlurar till mp3-spelaren, säsong 3 av Gilmore Girls och så den bästa presenten sparade han till sist....min alldeles egna laptop! Tjoho! Jag har verkligen världens bästa sambo. Nu måste jag bara köpa en mus, hatar mousepad.

Sen hade Fredrik köpt en present till sig själv oxå, en X-box 360 :D

Imorgon har jag min första föreläsning, "Institutionaliseringsprocesser i samhället - från nätverk till byråkrati/förvaltning". Låter inte helt upphetsande, jag vet.  Jag har dessutom varit en dålig människa och inte läst på ordentligt innan så merparten av kvällen kommer gå till pluggande samt imorgon förmiddag innan föreläsningen *pust*

Sen har jag andra föreläsningen redan på måndag så helgen kommer gå till att läsa Thompson & Mchugh "Work organisations" samt Wolvén "Att utveckla mänskliga resurser i organisationer". Så det blir ingen tripp till Karlskoga denna helg trist nog ;(
Jag som så gärna ville gå på annexinvigningen och bokklubbsträffen *ynk*

Kommentarer
Postat av: Johanna

neeej... Äva komma till karlskoga! jojojo! :)

Postat av: Ofelia

Eva komma till karlskoga :(<3<3<3



Yäy, gilmore girls :D

2008-08-27 @ 21:02:04
URL: http://ofeliiaao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback