Klantarsel

Det är vad jag är. Skar mig precis i tummen när jag torkade en kniv. Jag som tyckte jag var så duktig som klarat mig igenom disken utan olyckor *muttrar. På den andra tummen har jag ett litet köttsår efter att ha drämt den i en gaffel när jag skulle tömma diskmaskinen igår. Nåja några svordomar och Hello Kitty plåster senare så känns det rätt ok :)

Matlagnings- och disksoundtrack för dagen:

Toto Coelo - I eat cannibals
Stars - Barricade
Amy Winehouse - Rehab
Labelle - Lady Marmalade
Auf der Maur - Real a lie
Men Without Hats - Safety dance
Editors - Smokers outside the hospital door
Shout Out Louds - Time left for love
This Perfect Day - Fishtank
The Fine Arts Showcase - Dance with your shadow
The Solution - I have to quit you
KT Tunstall - Suddenly I see
Lykke Li - Tonight
Irene - Little things (that tear us apart)


 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback