It´s tuesday afternoon

men solen har inte lyst på världen idag, för här är det bara regn. Nån annan som minns Stonecake? 1991 är iofs rätt länge sen nu. Shit vad tiden går *drar loss ett vitt hårstrå*

Dagen började med en tur till terapitanten. Nu har jag bara en gång kvar. Som blivande fattig student behövs pengarna till annat är psykoterapi...

Efter det har jag simmat en stund och även inhandlat ingredienser till kvällens kycklingpaj & morgondagens lax.
Jag var ambitiös igår kväll och gjorde meny för denna vecka och två veckor framöver. Det gör saker och ting så mycket enklare även om det kanske känns lite trist och vuxet att planera så långt i förväg :)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag minns Stonecake, men så är jag ju äldre än dig också :)

2008-08-19 @ 17:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback