Det är bara regn hos mig

Njae, det är ju inte riktigt sant. Förmiddagen började bra och det verkade arta sig till ett bli en hyfsad dag.  Sen kom eftermiddagen med regnet.

Jag startade dagen på badhuset med att simma och bada bubbelpool.  Sen bar det iväg till jobbet för att göra klart det sista innan studieledigheten och givetvis avsluts-fika. Då jag slutar lite tidigare än det var tänkt vill mina arbetskamrater bjuda ut mig på middag nästa torsdag. Misstänker att det är för att de inte hunnit fixa den obligatoriska hejdå-presenten :)
Hursomhelst ska det bli trevligt, vi brukar ha himla roligt ihop. Känns lite konstigt och aningen overkligt att ha gjort den sista arbetsdagen på länge.

Systeryster och co dimper ner först imorgon. Då kan jag slappa framför Project Runway ikväll med gott samvete :D

Nä nu ligger min söta sambo och tittar uppfodrande på mig. Jag antar att han vill ockupera datorn en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback