Pesulenter

Jag älskar att ge bort saker (& har dessutom väldigt svårt med att hålla mig med att ge bort saker till nåns födelsedag/jul e.t.c. vilket brukar resultera i att jag får inhandla massa mer paket *flinar*) men det är faktiskt roligt att få saker oxå :)

Idag har jag haft förtidig födelsedagsfika. Freds föräldraroch bror med flickvän, Nina med en av sina söner Tobias, Katja samt Malin med familj var här. Vi moffade mumsig tårta (såg ut som en vit prinsesstårta men med chokladmousse inuti...smarr!) och jag fick massa bra & fina presenter.
Det blev blommor, presentkort på 2000 kr hos Specsaver (så nu blir det äntligen nya glasögon & de har dessutom 2 för en erbjudande. Me like!), två fina halsband, en prinsesstvål, glitterläppglans, en flodhästreflex, godis, söta tjejiga plåster, en ljuslykta och två jättefina tavlor som Malins 1 1/2 åriga dotter Julia har målat. De pryder nu en av väggarna i vårt datarum.

Basse (en festivalkompis) dök upp senare på kvällen med presentkort på ett testdyk för två personer. Hur tufft som helst, jag har aldrig dykt nångång. Som tack för det bjöd vi på tacos & resten av tårtan och kvällen avslutades med att herrarna spelade Motorstorm på PS3:an. Hmm, måste köpa ett spel till PS3:an som jag vill spela. Nåt tufft & sött plattformsspel kanske *ler*

Under tiden de spelade kikade jag bågar på Specsavers hemsida. Tänker knata förbi butiken imorgon & beställa tid för synundersökning. Ska bli så skönt med nya glasögon, mina nuvarande är nämligen sneda & repiga till tusen.

Jag hittade ett gäng bågar som jag måste prova. Nedan är ett urval av dem...Vilken gillar ni bäst?



Har förresten hunnit kolla på lite mer Farscape både igår och idag. Jag gillar det verkligen skarpt, så sköna karaktärer. Vill se mer nu men Fred måste sova, han ska upp tidigt imorgon.... Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Nummer 1 & 6! kram

Postat av: Ellie

Nummer 1 och nummer 7 :-)
pusspuss

2007-09-03 @ 17:44:27
URL: http://elliebubban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback