Man kan städa...

Idag är det fint väder. Så mycket skönare det känns att gå upp när solen lyser. Känns t.o.m. bättre att städa då vilket jag håller på med just nu, eller för tillfället har jag tagit en paus medan jag väntar på att golven ska torka. Sen är det bara badrummet & köket kvar att fixa iordning samt lite småplock.
Det är bra när man får en anledning att städa för då får jag fingrarna ur. Annars har jag en tendens att skjuta upp såna saker som är tråkiga :)
Imorgon är det nämligen dags för födelsedagsfika. Fest blir det ju nästa helg i Karlskoga tillsammans med Elliebelliebubban.

Efter allt städande hoppas jag älsklingen vill titta på Farscape. Är sugen på sci-fi nu & har hört massa bra om den serien. Måste ha nåt att titta på tills vi får pengar att köpa BSG säsong 3 *längtar*
Iofs har vi en del avsnitt av Dexter kvar vilket jag gillade skarpt men som sagt är sci-fi suget större just nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback