Sånt jag tycker om lite extra just nu:

Friggs Rött Te blåbär (måste införskaffa deras Grönt Te Hallon & prova den), Friggs Rött Te Orientalisk Kanel (en klassiker som är perfekt för frusna höstsjälar), Auf der Maur - Taste you, Sufjan Stevens - The Man of Metropolis Steals Our Hearts, Khoma - The Guillotine, Rilo Kiley - It Just Is, Kelda soppor (Fisk & Skaldjur samt Karibisk Kycklingssoppa är mina favoriter, bara slänga i lite fisk/räkor/kyckling/grönsaker eller vad man vill & kanske krydda upp den lite extra. Enkelt & smarrigt, vilket är en mycket bra kombo.)jobba (ja faktiskt, tro det eller ej man jag tycker det är skönt att vara tillbaka igen. Fortfarande lite lost in space men, men...), Hello Kitty, Lenore, Pon & Zi, mina nya walkingskor & min mp3spelare.


Kommentarer
Postat av: FELICIA

Hej Hej!
Besök gärna min nya blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback