Nästan mänsklig

Nu börjar jag känna mig nästan mänsklig igen. Är piggare även fast jag fortfarande har en ondskefull hosta.

Idag har F´s föräldrar varit här & hämtat gardiner som behöver sys upp. Känner jag Alli rätt så lär de vara klara under morgondagen. Så skönt med nån som kan hjälpa mig att sy eftersom jag verkligen har tummen mitt i handen gällande sånt. Symaskiner morrar åt mig *ler brett*

Sen kom Katja förbi efter jobbet & lagade mat. Fick hemmagjord pizza, supermums. Vi kollade på Beetlejuice, tjatade en massa & drack lite vitt vin.

Dessutom har jag under dagen alldeles själv fått ihop vår nya säng *nöjd*. Det var minst sagt utmanande att göra på egen hand men bra fruntimmer reder sig själv :D
Nu ska jag bädda klart & strax krypa ner för att premiärsova i den....ZzzZzzZzzZzzZzz

image16

Visst ser den skön ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback