Dödligt uttråkad

Gahh, förutom 3 timmar i onsdags så har jag varit hemma från jobbet hela veckan. Jag dör snart av tristess. Har precis genomlidit två avsnitt av "Stargate Atlantis" & räddade mig själv nyss från att fortsätta titta på ett avsnitt av "The 4400". Skjut mig, jag vill inte se mer halvdassig Sci-Fi. Jag vill vara SOCIAL!

Fred var hemma en snabbis i eftermiddags innan han åkte till Sthlm. Bar upp vår nya säng som nu står i sovrummet & gör mig vansinning eftersom jag inte kan montera ihop eländet själv. Jag får helt enkelt hoppas på att Fred inte kommer hem allt för sent på söndag så vi kan pilla ihop sängen då.

Imorgon måste jag försöka masa mig ut ur lägenheten. Klarar inte av att vara instängd här längre alldeles själv.

Frustration är ordet *muttrar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback