Festival

Imorgon kl. 09:00 bär det av till Hultsfred. Vi har sjukt mycket packning *pustar* (Ellie du förstår nog *fnissar) Eftersom vi ska samåka ner med ett gäng till är jag aningen orolig över ifall vi ska få plats med allt :)

Jag är fortfarande alldeles klibbig, den här dagen har det varit olidligt hett. Först nu är det riktigt skönt ute...det är dock svalare utomhus än inne i vår lägenhet för tillfället... Hoppas korsdraget kan åtgärda det. Annars blir det omöjligt att sova *flämt*

Fred & jag tillbringade eftermiddagen hos hans föräldrar i Fristad. De bjöd på grillat samt svenska jordgubbar med glass. Så mumsigt. Sen har jag varit ett par timmar hos Katja. Suttit på hennes balkong, druckit lite cider & tjatat skit.


Vi hörs om en vecka! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback