Jag är dålig...

..på att uppdatera, jag vet. Har inte orkat *tar mig i kragen* :)

I lördags skjutsade jag & Fred in "svärföräldrarna" till GBG. De fick biljetter till
"Cabaret" av oss i julklapp nämligen. Sedan passade vi på att mingla lite med några av Freds vänner när vi ändå var i GBG. Hälsade först på hemma hos Marcus & Elin. Där anslöt Toss, Anna, Mattias och Maria. Vi drack lite vin och tjatade en stund. Sen begav vi oss till Pauls biljardkafé.
Hm, jag måste verkligen öva på biljard. Har ingen medfödd talang alls för aktiviteter som inkluderar bollar av något slag (Ellie dra nu inga förhastade slutsatser ditt pervo *fnissar*). Min lycka blev stor bara jag lyckades träffa nåt överhuvudtaget - skitsamma vilken färg det var på eländet :D
Hursomhelst, vi hade väldigt roligt & bestämde oss för att försöka se till att träffas mins en gång i månaden. Nästa träff blir troligtvis hemma hos oss med mat & sällskapsspel. Jag har nog t.o.m. fått Singstar till dess *ler nöjt*

I söndags var det biokväll och vi såg "Eragon". Min kommentar är: UNDVIK! Trist, intetsägande, seg och meningslös sammanfattar det hela ganska bra och då är jag ändå rätt förlåtande mot fantasyfilmer. Boken var iofs ingen höjdare men hade ändå sin charm, filmen däremot var närmast plågsam.
Drakbebisen var söt (vill ha), that´s it.

Ohh, nu är snart maten klar. Älsklingen har varit så söt & fixat lövbiffswok med ris. Sen tvättar han oxå, bra va?! Fred skämmer bort mig *nöjd*


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag är ett pervo. Hur ska jag kunna låta bli att dra förhastade slutsatser på ett sånt upplägg?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback