Voffsing

94672-8

Älsklingen har köpt Nintendogs. Så nu ligger han i sängen & rastar sin schäfervalp. Hur sött som helst :)

Det har varit en lång dag idag. Jag jobbade från 07:00 till 17:00. Har haft möten & kundbesök större delen av dagen. Min hjärna känns som om nån stoppad in en stavmixer genom örat och mosat runt en stund.
Det är lite bättre nu iofs när F fixat mat. Jag börjar bli bortskämd, hehe.

Idag kom äntligen Battlestar Galactica på posten. Älsklingen hade beställt miniserien och första boxen i smyg för att överraska mig (jag har tjatat så länge om att få titta på det nämligen) *lycka*
Jag ser fram mot att få krypa ner i sängen framför tv:n & börja titta.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh, lyckos dig, som har BG att se fram emot. Det är så himla bra!! :-)

Postat av: Eva

Åhh, vi började kika på miniserien igår men hann inte klart. Jag blev så frustrerad över att jag var trött & inte orkade mer. Himla bra är ordet!

2006-10-18 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback