Uppdatering

Ja, jag är en dålig människa..eller iaf en mycket dålig bloggare. Jag har så många ursäkter till att jag inte skrivit & alla är ungefär lika dåliga :)

Fred och jag tittade på repriser av brittiska "Stilpoliserna" efter vår frunch idag. Eller snarare, jag slog på kanal 5 & behöll fjärren så att F inte hade något val, det vill säga ungefär som vanligt *fnissar*.
Aj löv Trinny and Susanna. De är sådär ljuvligt omtänksamt elaka.
Hursomhelst, F kom precis ut ur duschen och sa sig vara i behov av de två brittiska stilkvinnorna för att han inte har några kläder. Jag är böjd att hålla med. Hans garderob består till merparten av t-shirts, varav mängder av dem är gamla mer eller mindre urtvättade obskyra hårdrocksbandtröjor, samt ett gäng jeans med dålig passform. Sorry darling, but that´s a fact  *puss*

Min garderob är heller inte tillfredsställande. Underligt det där med att garderoben alltid är knökfull men att jag trots detta aldrig har något att ta på mig. Mysko värre. Men det ska rådas bot på den saken. Jag har nämligen beställt lite nytt från H&M och Ellos. Nätshopping är underbart och enkelt (vilket kan göra det farligt).

Idol. Markus  var sötast (så klart) men tragiskt nog var Danny bäst igår. Han som jag inte ens gillar *muttrar missnöjt* Linda och Cissi behöver skärpa sig och nästa vecka måste helt enkelt den där så kallade "Snygg-Erik" åka ut. Han slaktade Håkan Hellström och det trodde jag var omöjligt med tanke på hur usel Håkan är i original.
Nu till den viktigaste frågan, när kan jag få möjlighet att rösta hem Clabbe? Han kallade för fan Ebba Grön för progg! Om Thåström varit död skulle han vridit sig i sin grav.

Hmm, snart dags att åka till "svärföräldrarna". F´s mamma fyller 55 så det blir lite kalulas. Läge att piffa lite nu kanske...



Kommentarer
Postat av: Ellie

Hurra! Uppdatering! Fortsätt så! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback