Trött i kroppen

kom precis hem efter att ha simmat 30 minuter. Idag var ingen bra dag. Kändes som jag var ett simtag från drunkning halva tiden, hehe. Min kropp är trött, seg och samarbetsovillig idag helt enkelt.
Jag vill bara krypa ihop i sängen under täcket nu och läsa. Men det går inte.
Måste ta tag i disken, innan det går från lite till diskberg - som det gärna gör så fort man vänder ryggen till. Dessutom är jag hungrig och det lär älsklingen också vara när han kommer hem från träningen, så matlagning innan slappande *pust*

Älsklingen var så söt igår, jag fick faktiskt låna hans nya leksak  en stund. Det var skoj med Super Mario, men jag var lite ringrostig. Mer övning krävs. Hmm, när man felskriver meningen innan med mellanslag på fel ställe (som jag precis gjorde & rättade till) blir det lite roligt.  Me rövning...*fnissar*

Ja, jag är trött och jävligt lättroad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback