Shopping

Shopping

F och jag har tillbringat dagen i Göteborg.
Vi började med att hänga på dörren till Sci-Fi bokhandeln (att vi aldrig lyckas komma ihåg att de öppnar   kl. 12:00 på söndagar) där älsklingen handlade en hel del. Jag fick en bok och så hittade vi supersöta Lenore PVC-figurer. Är de inte bedårande?

Sen släntrade vi förbi Chilli (för inrednings- och prylbutiker är ett måste att stanna vid) och givetvis avslutades besöket på IKEA. Vi strosade runt och plockade på oss lite smått och gott, åt lunch, strosade lite till, hittade en kontorsstol (äntligen, för min rumpa blev platt & om möjligt ännu bredare av fällstolen i plast vi använt ett tag) och nya fina påslakan. Sen blev min lycka gjord när jag bland julpyntet hittade något ultra-kitschigt som fullkomligen skrek mitt namn - julgranskulor i form av ankor i alla möjliga och omöjliga färger. Helt underbart! Jag som älskar badankor och är så stolt över min lilla samling, nu kan jag till och med julpynta med dem *fnissar nöjt*

Nu ska jag nog lyfta på rumpan. Älsklingen vill bädda rent i sängen med det vi köpt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback