Frustration & shopping

Jaha då var det torsdag igen och snart helg. Dagarna går fort, trots allt.

Vi har tittat på de sista två avsnitten på säsong 1 av BSG *snyft* Dumt att göra det innan vi köpt säsong 2.
Jag var tvungen att ringa Elliebubban & kontrollera så allt skulle gå bra.."Dör han?" skrek jag i panik och hon fnissade och meddelade mig att jag kan vara lugn. Genast kändes det lite bättre :)

Idag har jag shoppat lite mer julklappar, tihi. Ibland är det tur att de flesta av mina nära & kära inte bor så himla nära mig. Då behöver jag inte oroa mig för att ge bort allt i förskott :D
Passade på att handla lite till mig själv också. Shopping är bra för själen *ler brett*
Råkade bli lite pocketböcker, men inte bokklubbsboken som jag skulle köpa - den fanns inte. Jag får leta vidare imorgon, om jag hinner. Hittade iaf en söt kamouflage badanka för 10 kr. Ett riktigt fynd som passar perfekt i samlingen *nöjd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback