Blää

Jag skrev precis ett långt inlägg men så försvann det *snyftar*

Nåja, en kort sammanfattning:
* Dubbade kineser gör ingen lycklig. Hade Iron Chef på i bakgrunden med amerikaner som dubbade kinesiska kommentatorer och diskuterade hur smaskigt nudel- och hajfensfyllning lät. Troooligt.

* Gårdagkvällen hos Fredriks föräldrar blev lyckad. God mat, trevligt sällskap och gott vin. lyckad kombination. Stackars älsklingen som körde bil & var nykter, skämdes dock lite när hans mor & faster blev lite på örat. Jag tyckte mest det var kul att de släppte loss och bjöd på sig själva.

* Nu är hösten här med klassiskt Boråsväder, dvs regn. Det är dock för närvarande uppehåll och jag funderar på att ge mig ut och promenera. Det behövs efter gårdagens frossande. Tilläggas ska att jag och Nina faktiskt trotsade regnet och gick 45 min igår.  

* När det gäller F´s gamla lägenhet ser utsikterna lysande ut. Det är än så länge två stycken som är köpsugna och ytterligare en som ska kika på den idag. Ska bli skönt att slippa betala för något som ej används och skala ner kostnaderna ytterligen. Snart kan vi börja spara till Italienresa. Rom nästa år, eller vad säger du Elliebellie?


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jaaaaa Rooooooooom! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback