Unplugged...

...var temat på kvällens idol. Ingen höjdare direkt.
Bäst ikväll var faktiskt Erik, tro det eller ej, med Markus hack i häl *spunk*
Förvånansvärt nog åkte alla fjortisflickors favorit Danny ut ikväll.  Vilken skräll. Jag hade hoppats på Johan, som gjorde riktigt uselt ifrån sig, men trodde det skulle bli Cissi när hon & Danny var de som fått minst röster.

Jag har varit hemma själv hela kvällen, älsklingen är på Borås spelkonvent och kör Magic. Har dock sett honom en liten sväng eftersom jag pinsamt nog hade glömt mina nycklar och var tvungen att låna hans. Så typiskt mig. Nina var dock en ängel och skjutsade mig så jag slapp traska genom halva stan i kylan.

Kvällen har tillbringats framför tv:n, sen har jag slagit in lite julklappar och beställt några fler *nöjd*
Disken får vänta tills imorgon. Har inte orkat ta tag i det idag.
Synd att jag inte kunde åka till Karlskoga. Ska försöka komma iväg till nästa helg istället. Jag måste mingla lite och dessutom är det dags att träffa lilla Vilda för att se hur mycket hon växt sent sist :)

Trött. Jag ska nog krypa ner i sängen med en bok snart och vänta på älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hallå, jag har inte växt, men det är dags att träffa mig i alla fall!!

Postat av: Eva

Hehe, jepp. Du ingår under mingel :D

2006-11-04 @ 09:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback