Terror på annandagen

Fy faan för mellandagsrea. Vi var nere en kort sväng på stan idag. Folk var verkligen som tokiga. Hur mycket människor som helst - överallt - som trängdes för att försöka fynda bland överblivna varor i udda storlekar. Mellandagsrea är verkligen en bisarr företeelse.

Igår var vi hos "svärmor & svärfar" igen. Åt finskt julbord denna gång & massa godis. Jag var dock en diktigt tjej & promenerade sammanlagt 2,5 h timme igår. Då kändes frossande mindre ångestframkallande :)
Nu vill jag helst inte ha mer julmat förrän nästa jul. Kvällen tillbringade jag med vänner drickandes rödvin, Buzzade & ylade till Singstar. En mycket trevlig kväll. Mio (som agerade värdinna) är bara för söt. Det är tomt på jobbet nu när hon slutat....

Dagen idag har förutom mellandagshysteri varit relativt soft. Vi har slappat, städat lite, tvättat, haft besök av Marcus & så har jag & Nina promenixat litegrann. Allt som allt en ganska bra dag & imorgon bär det av till Karlskoga *jippie*

Kommentarer
Postat av: ellie

Har du dött gumman? :)

Postat av: Eva

Man skulle kunna tro det :)

2007-01-09 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback