Julafton

Jaha då var snart julafton slut.

Merparten av dagen har vi tillbringat hos F´s föräldrar i Fristad. Ätit massa god mat, kollat på Kalle Ankas jul (första gången på gud vet när jag tittade på det) och öppnat julklappar.

Jag har fått massa bra saker:
Böcker - Nail Gaiman "Anansi Boys" & "Fragile things" samt Terry Pratchett "Thud"
Ankformad iskubslåda
En genomskinlig djävulsanka
Nyckelhållare som ser ut som ankor
Plattång
DKNY Be delicious parfym+bodylotion
Halsband
Singstar 80´s skivan (nu behöver jag bara köpa mickar *ler*)

Sen fick jag & sötis lite ihop:
Mortel
Kökshandduk med dödskallar
Dödskallekrokar
Servetter med dödskalletryck
Ljus

Jag är nöjd & glad över julen som gått riktigt smidigt tillväga. Nu längtar jag bara efter att få åka till Karlskoga den 27:e....

GOD JUL! 

Kommentarer
Postat av: ellie

Å vi längtar efter dig och Fred också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback