Ho ho ho

Nu är alla julklappar inslagna (utom en men pappret tog slut). De är dock inte vackra att se på eftersom jag verkligen är usel på att slå in presenter. Jag räknar kallt med att alla jag ger paket till river bort pappret fort som f-n & inte tittar så noga helt enkelt :)

Jag och älsklingen har myst med lite glögg och pepparkakor med mögelost *mums* innan jag var duktig & promenerade bort mitt dåliga samvete tillsammans med Nina.
Då passade Fred på att slå in julklappar men en blev över (då pappret som sagt tog slut) så den fick jag direkt.  Iofs var den till oss båda, en jättefin tavla med Björk som motiv (inte Henrik, utan den isländska,  lilla varelsen *ler brett*) målad i akryl. Konst är bra. Den passar fint i vardagsrummet.

Nu jobbar jag bara 3 dagar till, sen är det julledigt. Om allt går som det ska åker vi till Charleswood den 27:e. Då kommer jag & Fred med en jättepåse julklappar...skönt att jag slipper släpa dem på tåget detta året :D

Nää, nu ska jag sluta svamla & krypa ner i sängen. bara Fred blir klar med gitarrplinkande :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

God Jul från oss båda till er! *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback