Oj vad veckan gick fort

Ja denna veckan verkligen bara försvann.

Vi har hunnit med två besök hos familjen Stenholm/Nilsson samt ett hemma hos Flygt/Norberg vilket innebär att Dexter fått busa med såväl stora som lilla Gustav. Å andra sidan blir det inte så mycket bus med lill-Gustav men desto mer med storasyster Julia.

Jag & Fredrik har börjat att kolla på "Fringe" på kvällarna samt att jag så smått kommit igång att spela "Fallout: New Vegas". Har haft lite svårt att koppla av & somna på kvällarna. Inatt blev det inte jättemycket sömn vilket känns sisådär men men. Jag försöker åtminstone att vila när Dexter sover under dagarna, vilket hjälper lite iaf.

Sötnöten har samlat på sig några nya blåmärken och skrapsår. Lär knappats bli mindre med tidens gång, speciellt inte om han brås nåt på mig. Mamma brukade säga att jag samlade på blåmärken när jag var liten :)


Busungen aningen bländad av blixten men med tungan ute som vanligt :)

Stooora ögon

Charmig buse

Till anfall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback