Skjut mig

Jag är galet trött *gäspar stort*

Skrutt somnade efter mycket om & men 21:30 igår (han hade typ skrikit nästan hela tiden jag varit iväg till Linda under kvällen), vaknade och åt 02:25 och tyckte det var dags att gå upp 05:00. Där emellan har han vaknat till lite kort men somnat om igen. När jag vid 05:15 insett att Dexter inte kommer somna om muttrar jag "att du är billig & jag orkar inte mer" vilket min kära sambo uppenbarligen inte höll med om.

Jag önskar att jag kunde montera loss min hals. Gör så förbannat ont i den nu. Vaknade inatt av att det högra sidan var så svullen och gjorde skitont. Knaprar bafucin & hoppas på att det släpper.

Sen är jag ledsen i ögat över att vi inte har råd att åka till Karlskoga nu för det sedvanliga födelsedagsfirandet. Blää.


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta tjuriga, gnälliga inlägg. Lovar att jag ska försöka bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback