Sjukt trött

Efter några riktigt träliga nätter med minimalt med sömn är jag så trött att jag skulle kunna kräkas. Inatt när han pep en timme efter han fått mat & mindre än en halvtimme efter jag lagt ner honom i spjälsängen (ja det är där Dexter sover nu, då han växt ur vaggan) så ville jag bara gråta av trötthet men det var bara att bita ihop.

Idag kan jag dessutom inte ta mig någonstans då vi glömde att ta ur vagnen från bilen igår & Fredrik åkt till jobbet. Gah, frustration. Tur att vi inte har någon BVC-tid att passa iaf.

Nu ligger pluppis klarvaken i sängen i lekrummet under mobilen och pratar lite. Jag hoppas på att vi kan ta en förmiddagslur tillsammans sen, även om det bara blir lite vila medan han sover på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback