Utmaning från Flisan

Jag har visst blivit utmanad...

Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag är en inredningstok - läser mängder med inredningsbloggar & gillar att kolla inredningsprogram på TV. Planerar & fantiserar just nu om vår blivande vardagsrumsrenovering.

2. Tragiskt nog är jag en inbiten nagelbitare.

3. Ska försöka skaffa mig en ny vana denna månaden med hjälp av Friskis & Svettis. Tro´t eller ej *ler brett*

4. Jag ska även försöka behandla mig själv som jag behandlar andra. Tack Helena för de visa orden & allt annat!

5. Tycker att ett hem inte är komplett utan böcker. I alla fall inte mitt hem.

6.
Betapet-beroende.

7. Börjar bli allt mer studentkårsaktiv. Arbetsmiljönämnden samt Forsknings & Utbildningsrådet - here I come. Om ingen annan är sugen vill säga...Det visar sig när valberedningen sagt sitt.

8. Letar med ljus & lykta efter deltidsjobb. Livet som student är roligt & givande men ack så fattigt *ler*


Jag utmanar ingen utan den som är sugen får gärna haka på.

Kommentarer
Postat av: helena

gött! vi kör KI 17.30 på söndag..eller iaf jag :) kram

2009-02-26 @ 17:55:29
Postat av: Anonym

Bakis brukar väl leta extra-jobbare i tid och otid. Allt för längesen, ta hand om er pusspuss Tur att jag kan följa vad som händer och sker härifrån!

2009-02-26 @ 21:18:43
Postat av: Ell

jag som skrev inlägget, vete katten varför det inte kom med.

// Ell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback