Slapp helg

Vi har haft besök av världens bästa Johanna med familj. Dante, 10, månader sprang runt som bara den. Hur söt som helst lilla skrutten. Igår var det mest mys med mat, vin och så försökte vi oss på att spela Little Big Planet med 4 spelare. Jisses, det var ingen lek. Idag har vi varit en sväng i Gällstad och knallat runt på Knalleland innan de åkte hem till Karlskoga igen. Blev helt tyst och tomt här utan Dante som springer runt, drar ut böckerna ur bokhyllan och äter upp tidningar *ler brett* Tack för besöket, hoppas vi ses snart igen! Kraaaaam

Jag har även hunnit med att hämta ut mitt paket från H&M. Är himla nöjd med mitt inköp av matta. Vi behövde en matta att lägga i hallen utanför toletten, klickgolvet uppskattade inte våta fötter nämligen. Hittade denna som var perfekt i alla avseenden - storlek, utseende och pris. Nu behöver jag bara investera i sån där "anti-halk-lägga-under-mattan-stuff".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback