Dagens Soundtrack

Antony & the Johnsons - Hope There´s Someone
Coldplay - Fix You
Fiona Appel -Paper Bag
Radiohead - Fake Plastic Trees (acoustic version)
The Suede - Animal Nitrate
The Bravery - An Honest Mistake
Dirty Pretty Things - Bang Bang You´re Dead
Caesars - Over ´fore It Started
I Are Droid - Before the Fall
I´m From Barcelona - Treehouse
Keane - Everybody´s Changing
Audioslave - Be Yourself
Edie Brickell & New Bohemians - What I Am
Tv on the Radio - Wolf Like Me
Firefox Ak vs Laid - Once I Was Like You
Verbena - Into the Pink
Badly Drawn Boy - Promises
White Lies - To Lose My Life
Marcy Playground - Sex and Candy
I Am Kloot - Proof
The Jesus and Mary Chain - Just Like Honey
Newton Faulkner - Teardrop
Kleerup feat Lykke Li - Until We Bleed
We Are Scientist - Nobody Move, Nobody Get Hurt
Silverbullit - Knucklebuster
John ME - Love is My Drug












Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Det soundtracket tjuvlyssnar jag gärna lite på. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback