Bilder från hallen

Tjohej,

Äntligen har jag fått fingrarna ur & fotat hallen. Jag börjar dock med ett par mitt-under-renoveringen-bilder. Fred är i full färd med att slipa så dammet yr :)



Visst är han söt? :)

Nu kommer lite efter-bilder. Det är inte världens bästa bildkvalitet (eftersom jag stått för fotandet) men ni får iaf ett hum om hur det ser ut :)

image143
Våra nya IKEA garderober, hallbänken hade vi sen innan. Himla skönt att slippa det stora åbäket till garderob vi hade i sovrummet.

image144
Fotat från köket mot sovrummet & toan. Ovanpå garderoberna står en låda med mina handväskor. Ska köpa snyggare lådor att ha där uppe om vi kommer iväg till IKEA imorgon.

image145
Mitt hemmameckade "konstverk". Jag tycker den är astuff medan Fredrik är mer skeptisk :D

image146
En till egengjord tavla. Jag tycker jättemycket om ramarna. Extranöjd är jag över att de reade ut dem på Hemtex med 70% rabatt. Jag har köpt två fyrpack med ramar (dvs 8 st) för 138:-. Ett riktigt fynd *ler nöjt*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt snyggt, gillar verkligen golvet! och konstverken var ascoola! Så de så Fred :)

Postat av: Ellie

Stackars Fred med slipdamm på ögonfransarna.

Och jag håller med Johanna, konstverken var ju ascoola :-)

2008-04-20 @ 17:13:19
URL: http://elliebubban.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, det vart ju jättesnyggt!

Och konstverken var skitsnygga :D
ha, 4 mot 1 fredd ;)

2008-04-20 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback