Jaha då var det måndag igen

Jag har varit ultra-super-seg hela dagen, troligtvis efterverkningar av en slö helg. Har varit svårt att riktigt komma igång. Måndagssjukan helt enkelt :)
Då kändes det bra att kom hem till världens underbaraste , som diskat och sen lagade mat.
Det är kärlek *nöjd*

Kom nyss innanför dörren efter att ha kört 30 minuter stavgång. Jag drog ut på det in i det längsta idag men är nöjd över att jag iallafall kom iväg till sist. Känns bättre att gå och lägga sig då, fånigt men sant.
Trist nog glömde jag ta på mig stegräknaren innan jag gick, kom på det halvvägs. Så typiskt, jag som tänkt ta igen för helgens latande.

9,9 kg ner. Bara ett hekto kvar till 10 och då är jag nästan halvvägs.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Go Äva Go Äva! *pepp-pepp* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback