Miss i nassa

Jepp det är vad det är (mitt i natten alltså för er som inte förstår *ler trött*)
NÅN, jag nämner inga namn, beslöt sig för att slå upp sina små blå 02:58 och vara klarvaken. Efter att ha matat & vaggat utan något som helst sövande resultat gav jag upp & han sitter i babysittern & glor på mig just nu.

Pluppis fick igår prova mild havregröt för första gången på eftermiddagen. Nu gapar han glatt varje gång skeden kommer och även om första gjorde honom en aning förvirrad (ny smak) så mumsade han glatt (nåja, mestadels glada miner var det i allafall) i sig en hel del.


Man ska tydligen äta med hela ansiktet :D

Öhh, matstirr?

Men vänta här...

...ja just det var ju faktiskt ganska gott

Mm smarrigt


Nu ska vi se vad pappa tyckte om den milda havregröten :P

Hmm

Skeptisk

Bläää


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAAA!!!

Helt fantastisk bildserie!!! :)

Jag önskar även en bildserien på mamman när hon äter... hmm... hmm.... ERSÄTTNING!!! :)

Postat av: Eva

Eller..INTE :D

2010-09-09 @ 21:23:09
URL: http://sometimesalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback