Fullt ös medvetslös

Kl. 10:00 imorse stod jag & Dexter utanför Leos Lekland & hängde på låset, han hade längtat såååå (eller inte) :D

Vi hade stämt träff med Malin & Maria & deras barn. Medan Julia & Alfred röjde järnet lade vi bebisarna på golvet med massa leksaker & satte oss i en soffa med en kopp kaffe. Det blev en halvdags underhållning, jag & Dex traskade därifrån vid 14:20. Då hade han hunnit med både lunch, mellis ( en hel stor banan fick han i sig) & två sovpauser. Vi tog en sväng förbi Rusta & införskaffade lite rengöringsmedel, schampo & annat smått & gott. Sen blev det ett stopp på ICA City Knalleland för att ladda upp med mer barnmat. De har större utbud än Maxi så så jag hittade en massa nytt, spännande som kan ges mellan 5-6 månader. Lille skrutten blir ju faktiskt 5 månader på söndag. Nu fullkomligen ösregnar det ute, en ny syndaflod kanske :P

Jag är trött som tusan men ska hålla mig vaken genom Idol iaf :D

Imorgon är det dags för öppna förskolan igen. Inte många gånger kvar nu. Tänkte att vi skulle hänga kvar där ett tag och mingla lite med de mammor som stannar när föräldrainformationen är klar. Kanske t.o.m. kan lära mig nås namn, jag är sååå rutten på att minnas sånt *skäms lite* Några av barnens namn sitter men föräldrarna har jag inte en aning om *noll koll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback