Första mors dag...

...som mamma var det igår. Traditionsenligt firades även detta i förskott, som allt annat i den här knasiga familjen. Fred hade köpt blommor & ett sött dekorationshjärta i mors dags present som jag fick redan i lördags.

Lördagen började annars med en skön promenad till stan tillsammans med Linda & Gus. Vi strosade runt där ett tag och sen introducerade jag Linda för bussresande (vilket hon med körkort & bil aldrig åker).

Här hänger vi vid Södra torget & väntar på bussen.

 

Igår tillbringade vi i princip hela dagen ute i Fristad hos Fredriks föräldrar. När Fred åkte iväg för att köra spinningpass så stannade jag & Dex kvar. Vi tog en promenad i det fina vädret tillsammans med farmor & farfar. Sen var det en liten kille som turades om att gosa & sova hos sina farföräldrar...

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha! Klockrent kort på mig o Tossy! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback