Födelsedagsfirande & besök

Idag fyller min stora älskling år. Traditionsenligt fick han som vanligt sina presenter för tidigt, de levererades igår kväll förutom ett som jag glömt bort och därför fick han det precis. Vi fick besök av familjen Ollila och sötis Mia idag. Fred fick present av dem oxå, en Mackmyra (whisky). Mest pesulenter fick dock lilla Dexter. Världens bästa Johanna hade skickat med lite kläder från Dante och sånt Irma inte kan använda. Dessutom fick vi en söt dinglis till vagnen & en urgullig snuttefilt. Mia hade sytt en fantastisk byxpåse, luv it, och pimpat en body med texten "Eva + Fredrik = Dexter". Dessutom hade hon köpt två astuffa små inneskor. Foto kommer så småningom, nu ligger dock allt i tvätten. Ellie hade med sig typ tusen paket. Massa fina bodys (varav givetvis en hade elefantapplikation *ler*), en tuff AC/DC t-shirt till Fredriks stora glädje, fin bok med vaggvisor och en "tant-snusk" bok till mamma *flinar nöjt*. Tack så himla mycket allihop för de fina presenterna. Ni skämmer bort Dexter & oss.

Mina vänner åkte hem för ett par timmar sedan & jag saknar dem redan...

Tant Elliebubban och Dex gosar lite.

Tant Söt-Mia med den ultimata accessoaren - bebbe :P

Tyvärr missade jag att ta kort på Offa och Dexter. Kom på att kameran alldeles för sent vilket är synd, för de sov så sött ihop i soffan. Tror dock att Elliebelliebubban tog några fina kort så jag får kika & se om nåt landar på bloggen.

Dagens pappa & son sova bild. Powernappar lite sådär på kvällskvisten :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback