Skötväska?

Mm, jag försökte övertala mig själv ett bra tag att det där med skötväska inte spelade nån stor roll. Syrran har tydligen nån basic svart variant jag kan få. Kom dock på mig själv idag med att surfa runt efter prisvärda och snygga skötväskor. Jag är ju trots allt en väskfetischist, även om den sidan av mig har varit undertryckt ett tag av bl.a. ekonomiska skäl.

Här är några varianter jag hittade:


Den första är en liten men tuff variant från Evil on the Outside för 379 kr
Den andra är en Gaia & Ko från House of Hedda som just nu reas ut för 495 kr
Den tredje varianten tycker jag är astuff. Det är Oilily från House of Hedda, reapris 745 kr
Sen kommer en Gaia & Ko camovariant från Mammashop för reapris 499 kr
Den sista är även den en camo Gaia & Ko, men en större modell från Mammashop för reapriset 599 kr. Den känns ärligt talat mest lockande...just nu iaf.

Har ni nån favorit av dessa eller kanske nåt annat tips?



Kommentarer
Postat av: Johanna

dom var coola med cammo, passar bra till den gråa vagnen oxå. har bara några tips: ta gärna en som även Fred gillar så att han kan tänka sig att ha den med sig :) själv gillade jag den från Gaia & Ko camovariant från Mammashop för reapris 499 kr.

Postat av: Eva

Det bidde den för 499 kr... :)

2010-03-06 @ 20:47:05
URL: http://sometimesalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback