Skötväska - check

Efter visst samråd med Fredrik (som nog egentligen inte kunde bry sig mindre *ler*) beställde jag hem denna skötväskan:



Den verkar lagom stor och smidig. Jag tror till och med Fredrik kan kånka runt på den utan att skämmas. Sen verkar den lite mer långlivad än en standardskötväska, med tanke på att den faktiskt går mer i handväskstilen. Vi fick en påse med pengar från Fredriks föräldrar (jepp, ni läste rätt: en påse). De hade tömt sin fulla "spargris" så nu har vi ca 1700 som ska in på kontot och användas till babystuff. Dessutom har vi fortfarande kvar ca 900 kr på presentkortet hos babyproffsen. Himla bra med tanke på att jag inte får några pengar i mars. CSN betalar ut i förskott och försäkringskassan i efterskott så det blir ett glapp på en månad. Har satt undan lite så det räcker att betala sånt som dras automatiskt. Resterande räkningar har jag en underbar sambo som kan hjälpa till att betala *pust*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback