Husdrömmar

Jag brukar kika in på hemnet regelbundet bara för att det är soligt att se vad som ligger ute, hämta inredningsinspiration samt drömma lite.

Idag hittade jag ett litet
drömhus. Det är lagom stort med bra läge samt nyrenoverat och fräscht.

Inte helt tajmat bara med tanke på att vi snart ska ha bebbe och att jag faktiskt inte är klar med skolan. Är inte så sugen på att gå tillbaka till min gamla arbetsplats (där min tjänst garanterat lär ha "försvunnit") men om jag hittade nåt annat spännande att hoppa på efter mammaledigheten skulle jag nog knappast tveka. Till viss del kanske det är hormonerna som spökar...men det vore skönt med ett eget litet hus där man kan sjunga Singstar utan att störa grannarna *ler brett* Dessutom finns utrymme till ett lekrum för både bebben och oss vuxna *flinar*

Nåja, drömma kan man ju alltid göra. Misstänker att priset kommer dra i höjden med tanke på hur fint och fixat huset är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback