Tack & Hej

Igår kväll lämnade jag Dexter ensam med pappa och begav mig till studentkåren på Tack och Hej sittning. Avtackning av sittande kårstyrelse gjordes och så välkomnade vi den nya styrelsen. God mat serverades, trevligt folk närvarade och jag tog mig ett lite glas vin till maten. Det första alkoholhaltiga som inmundigats på 9 månader. Nu ammar jag ju och eftersom amningen börjat flyta på nu så ville jag inte dricka nåt mer. Tillställningen startade kl. 19:00 och vid 22:25 bröt jag upp och begav mig hemåt. Dels var jag trött men dessutom så ömmade brösten satan och inte hade jag packat ner nån bröstpump.

Idag tar Tobias studenten så vi ska bort och fira honom sen på eftermiddagen. Fattar inte riktigt att han blivit så stor (nu låter jag som värsta kärringen *ler brett*). Jag och Katja konstaterade igår att barn nog fyller flera gånger per år för vi känner oss inte lika gamla som vi uppenbarligen måste vara *flinar*. Utöver studentfirandet ska jag hinna umgås med bästa Linda idag. Känns som evigheter sen sist så det ska bli roligt.

Min lilla skrutt har upptäckt den märkliga mobilen vi fått låna av min systeryster så den ligger han och fäktar under samt pratar lite.




Kommentarer
Postat av: Linda

Sötaste Dextern o finaste Evan.. Det va mys igår! O trevligt o intressant o allt på en gång! Ser fram emot mängder av såna dejter med dig!! :)



Den röjande huliganen Tossy Tok är lite av ett as idag.. O jag är så trött, så trött.. Men jag skulle ändå inte byta mitt liv med nån annan.. En av tjusningarna med att vara mamma! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback