Helgen som försvann...

...fort som bara den.

Fredagen spenderade jag & Dexter med Linda och Gustav. Vi hade fredagsmys med thaimat & snask framför film. Tyvärr så var filmen riktigt usel, "Fame". Jag som sett fram mot en chick-flick med schysst dans. Får hålla mig till shobbi-doobi dance helt enkelt.

Lördagen tillbringades med att slappa & slöa. Min kära sambo var ofantligt bakis nämligen efter att ha haft avslutning med Friskis kvällen innan. Låt oss säga som så att jag inte var helt nöjd *fnys* :P

Igår så åkte vi till Fristad & Fredriks föräldrar. Det bjöds som vanligt på middag och så myste de med Dexter medan jag och Fred fick vila en stund. Det var så skönt att få sträcka ut sig på soffan i gästrummet och sova i drygt en timme.

Farmor & Dexter, jag försökte fånga ett av alla leenden men det gick verkligen inte. Envisa unge :D

På vägen hem släppte Fred av mig & Dex hemma hos Ninolainen för fika & gos. Det var himla mysigt som vanligt, måste se till att vi träffas oftare. Sen hämtade han upp mig igen och vi shoppade kex & ost till lite söndagsmys som skedde framför gammal zombiekomedi "The return of the Living dead 2".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback