Djurparksbesök

Igår var det dags för årets andra tripp till djurparken. Jag & Dexter tog bussen dit tillsammans med Katja. Väl där mötte vi upp Linda & Gustav. Vi promenerade omkring, tittade på djuren och fikade. Jag hann med två amningspauser dessutom. Det var perfekt väder för att strosa runt. Soligt & lagom varmt samt att det fläktade en del. När vi var klara på djurparken begav sig jag & Katja till Knalleland en sväng där Fred sen hämtade upp oss.

Igår hann jag bara fota ellifanterna men bifogar även några bilder från förra besöket.

Ingen jättebra bild men man ser iaf den söta bebis-elefanten :D

"I like big butts and...." *fniss*

Giraffer är coola djur

Strutsen som knatade runt längs kanten på savannen

Lejonen sussar sött

Visenter är rätt fula djur men alla djurbebisar är dock söta

Solbadande pingviner

Tvättbjörnar är vrålsöta, jag vill ha en :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback