Sista semesterveckan...

..för Fred nu. Trist men sånt är livet.

Denna vecka startades med att vår lilla plutt blev 3 månader och fick sin första vaccination. Två sprutor, en i vardera låret gav de honom. Stackaren blev jätteledsen men det gick ändå över ganska fort. Kändes skönt att första vaccineringen blev under semestern så att vi var där båda två. Sen tillbringade jag eftermiddagen & kvällen med Linda och Gustav. Linda hade virkskola så nu kämpar jag med min första amigurami :)

Igår kväll åkte vi ut i skogen, till vänner som köpt hus i Hyssnatrakten. Där bjöds det på grillspett, grillade marsmallows och lite rödvin till mig & bastu till sambon. Himla mysigt.

Idag ska vi köra igång Operation Städning. Var ett tag sen sist & det märks...Massa skräp ska iväg till återvinningen & sen kan snabeldraken och dammtrasorna åka fram :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback