Kort summering

Hmm jag är lite skruttig på att uppdatera bloggen.

Sen sista skrivna inlägget 29/6 har jag:

  • Träffat Malin & Emils lilla kille som föddes 23/6, han fick Dexter att verka gigantisk i jämförelse
  • Hängt lite med Linda & Gustav
  • Lunchat & fikat med Katja som hade med sig presenter till Dex, efter sin senaste tripp till Ullared
  • Varit med på Fredriks kusinträff
  • Genomlidit och överlevt tropisk hetta tillsammans med Dexter utan allt för allvarliga värmeslag
  • Haft ensamfika (dvs utan barn) på stan med Linda!
  • Gått på bio med Flisan. Vi såg "Twilight: Eclipse", jag tycker helt klart det var den bästafilmen hitills  i seri
  • Sovit borta med Dexter för första gången. Han sussade sött hos sina farföräldrar utan några problem
  • Införskaffat ny kamera. Det blev en digital systemkamera så vi kan dokumentera vår älskling ordentligt
  • Semesterfikat på Fredriks jobb
  • Berusat mig för första gången på ett år! Igår firades att Helena fyller 25. Himla roligt men nu blir det nog inget mer alkoholhaltigt förrän jag slutat med amningen.
Nu börjar Fred sin semester & på schemat står först en tripp till Ullared med Linda på måndag. Sen är planen att vi åker till Karlskoga på fredag och stannar ett par dagar om allt går som det ska. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback