Slapp söndag

Det har varit en välbehövligt lugn och skön helg som startades i fredags hemma hos Ellan med Helena och Sara. Lite fredagsmys med varm choklad och grillande av marshmallows i öppna spisen. Sen blev det Let´s Dance och marängswiss, mums.

Gårdagen tillbringade jag mestadels i sängen. Vilade och läste om vart annat. Jag var helt galet trött. Sen bar det av till Fristad och Fredriks föräldrar för att fira "svärfar" som fyllt 60 år i veckan. Busbebben lekte akrobat under kvällen och vi åt god plockmat och tårta som de andra skäljde ner med alkohol och jag med bubbel...vatten givetvis :)

Nu sitter jag och väntar på Fredrik som är och handlar lite. Han ska fixa pannkaksfrukost så här på alla hjärtans dag. Me like! Vi behöver röja lite idag då hans föräldrar kikar förbi sen i eftermiddag när de åker in till stan.

Hmm blogga när man nyss klivit upp ur sängen är inte alltid så lyckat ser jag *ler trött* Skitsamma, det var dagens svammel från mig.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback