Bias

...är ungefär lika med bajs i min ordbok *muttrar*

Att läsa vetenskapliga artiklar och sedan skriva en argumenterande litteraturuppsats om eländet är inte riktigt min kopp te. Varken jag eller Helena orkar riktigt bry oss nu heller. Vi har morgondagen på oss att bli klara och knyta ihop delarna. På fredag är det dags för opposition. Men vi laddar inför nästa vecka....då vi får skriva klart arbetet utefter åsikter inkomna från oppositionen.



Jepp det kan vi, bara orkar inte riktigt just nu... *ler brett*

Idag har jag, förutom handledning, jobbat en sväng och varit hos BM. Jag klev in när de hade personalmöte och fick frågan vad jag gjorde där. Hade tydligen skrivit fel datum i min almanacka, skulle visst varit där förra veckan. Misstänker dock att det inte är enbart jag som är boven i dramat utan min kära barnmorska eftersom hon strulade en massa med tidbokningsprogrammet sist. Nåja det löste sig iallafall. Jag fick lämna mitt lilla provrör med morgonurin (omysigt att släppa på det hela förmiddagen) och ta blodtrycket. Värdena såg mycket bättre ut nu för båda delarna så jag behöver inte oroa mig för havandeskapsförgiftning för tillfället åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Vonka

Hej gumman!! Snart ska du få en bebbe!!!!Åååå va spännade :-)



Hoppas allt är bra med er! Skönt att proverna var bra!



Miss U Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback