Bajs & Besök

Jepp, de två B:na :)

Jag är så trött på löst bajs nu. Sånt som letar sig utanför blöjan och uppför ryggen eller nedför benen eller varför inte båda alternativen *suck*. Det blev ett bad till för den unge herrn idag efter just en sån incident. Han var en lycklig kille som helt plötsligt får bada stup i kvarten men jag var inte riktigt lika imponerad :)

Nu till det väldigt mycket roligare andra B:et. Det vill säga Besöket. Idag kommer nämligen den älskade familjen Ollilas hit till oss! Tjoho! Ska bli så roligt att ses och att Dexter ska få träffa två av sina faddrar & sötaste Ofelia igen. Har ju hänt en del sen sist kan man lugnt säga. Ikväll ska jag försöka mig på att göra Julmustkyckling och servera till sällskapet. Det lär dessutom bli en massa glöggmys och lite julklappsbyte (jag lägger upp en bild sen på vår alternativa lilla gran *ler brett*), Imorgon gör vi Ollilas sällskap in till Göteborg och Lisebergs julmarknad. Blir min första visit dit, trots att jag bott här nere sen 2001. Skäms på mig :)

Dexter kommer tillbringa morgondagen hemma hos farmor och farfar. Blir lite sent för honom annars.

Här är dagens bildskörd på min lilla buse

Det spelar verkligen ingen roll hur många gånger jag torkar honom kring munnen och näsan...

snor och dreggel är visst helt enkelt bara en ständig följeslagare

Trots det är han ganska bedårande vår lille snutt <3

Den här är bara knasigt söt :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag måste då säga.. Hade jag inte själv varit innehavare av världens finaste barn så hade det varit du som haft den titeln.

Han är så underbart söt. lille Dex!

2010-12-18 @ 10:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback