Magplask

Dagen innan namngivningsceremonin så lärde sig Dexter att vända sig från rygg till mage.

Nu är det i princip det enda han gör dagarna i ända. Dex blir så lycklig när han vänt sig & tittar upp med värsta leendet. Det enda kruxet är att han inte kan vända sig tillbaka så efter en stund blir pipigt. Då vänder jag på honom men det tar inte många sekunder innan han är tillbaka på magen igen & så håller vi på sådär... Lilla sötnöten :)

Igår traskade vi hem till Linda för att fika med henne, lilla Gustav & Katja. Dexter visade sig från sin "bästa" (ironin flödar) sida & kaskadkräktes på Katja, soffan, mig & varenda plagg jag satte på honom*suck* Lilla plutten, jag hoppas att Semper lemolac ger nån effekt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback