4 månader

Jepp det blev Dexter i torsdags. Tiden går fort som bara den.

Igår var vi ute för första gången hela veckan. Det bar av ner till stan för ett besök på BVC.
Han har gått upp en del sen sist...inte undra på att det börjar bli tungt att bära runt på honom *pust*

3 Månader
Vikt: 6865 gram
Längd: 62 cm

4 Månader
Vikt: 7935 gram
Längd: 65,2 cm

Lille skrutten är fortfarande sjuk. Fick feber i torsdags kväll och det håller i sig. De senaste 2 nätterna har inte varit någon höjdare. Han sover oroligt och vaknar ofta eftgersom han är så snorig. Jag har köpt pipetter med näsdroppar och försöker använda snorsugen så mycket som möjligt men inget av det är populärt hos den unge mannen. 05:10 idag fick han nog av att försöka sova så vi gick upp istället *gäsp* Jag får vänta på att Fredrik vaknar till liv så att jag får försöka sova lite sen. Han var på
Close to Home festivalen igår så kan ju ta ett tag.

Kände i natt hur min hals började värka så det är väl min tur att bli sjuk nu när alla andra i familjen är/varit det. Typiskt.


Killen med stirr :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback