Snuffat bebis

Mmm, Maria var här idag och fikade med lilla Ebba 1 månad gammal. Jag passade på att gosa lite. Hon somnade i min famn och där låg hon snusandes en hel evighet. Sov så gott så lilla snuttan. Jag bad henne prata med bebben i magen och säga att det är ok att komma ut nu, vet inte riktigt hur det gick även om hon lät en del *ler brett*

Himla mysigt var det med fika och bebbebesök. Längtar efter vår egna lille skrutt nu ju bara.



Sen kom som sagt Göran fram. Snacka om att jag blev paff. Ringde Fredrik & skrek att han minsann måste åka hem för gissa vem som krypit fram. Fredrik slänger sig då i bilen, ringer upp och frågar "har du ringt förlossningen?". Stackarn trodde det var bebben som höll på att kika ut *fnissar* Nu ligger ormen i en stor plastlåda och verkar trots allt förvånansvärt pigg.

Jag förstår inte vart han hållt hus eller hur han lyckats överleva i 3 månader utan vatten. Å andra sidan kan jag säga att han var ganska uttorkad. Hörde märkliga ljud från lådan innan och då var det Göran som höll på att storkna då han drack vatten. Hörde hur han kämpade efter att få luft och typ kräktes upp vatten. Då vart jag svett en stund för kände mig inte sugen på att ge mun-mot-mun *ler*. Lille skruttormen. Han har tillbringat typ hela em/kvällen med att mer eller mindre dricka konstant, eller försöka iaf.

Sicken tajming....*pust*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback