BF + 6

Än så länge ingen bebbe.

Igår fick jag dock nån brun-rosa färgad flytning så det kan ju vara tecken på att den där slemproppen börjar ge med sig. Jag börjar få rejäla sammandragningar, även om de inte gör direkt ont.  Har lite mensvärks/håll-liknande ont i magen och har antingen mer flytningar än tidigare alternativt att det börjat läcka lite fostervatten. Det är väl alltid en början antar jag...*noll koll*

Får väl se om bebben vill kika fram inom de närmaste dagarna *håller tummarna*



Jag har tillbringat större delen av dagen med Linda. I förmiddags åkte vi runt på lite olika loppisar. Jag hittade inget men var skoj att kika iaf. Sen har jag hängt hemma hos henne, busat med Gus och slöat. Vid femsnåret plockade Fredrik upp mig och vi åkte till BK för en burgare eftersom ingen av oss orkade engagera sig i att laga nån mat.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, nu är det nog snart dax :) lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback